CUSTOMER DEVELOPMENT: ТЕХНОЛОГИЯ ПРОВЕДЕНИЯ ИНТЕРВЬЮ, АНАЛИЗ И ВЫВОДЫ ПО ИТОГАМ ИНТЕРВЬЮ
Online supported by Точка кипения РГУТИС Черкизово
13 November 2021, 14:00 — 4 December 2021, 20:00 Moscow time
Registration has ended 4 December в 23:00

The broadcast will take place in University 2035
You may need to install an app on your device to connect
Already participating:


About the event
Занятие посвящено разбору следующих тем:
- решение проблемы клиента - гипотезы о решении;
- решенческие интервью - как готовиться и проводить;
- гипотезы ценности после покупки;
- ценностные интервью - как готовиться и проводить.
Лекцию проведет Людмила Булавкина - предприниматель, бизнес-консультант, трекер, преподаватель НИУ ВШЭ
Contacts
Are you interested in предпринимательство?
We've collected over 400 offers that will help your tech startup grow at any stage from idea to finished product









