Тренинг "Клиентоориентированный сотрудник и клиент. Как создать сервис на 100 %"
23 тамыз 2019, бастап 09:00 дейін 13:00
Ұйымдастырушы өтінімдерді қабылдауды _____бастайды 22 августа в 23:00

Қазірдің өзінде жүріп жатыр:





Іс-шаралар туралы
Цели тренинга:
- Сформировать принципы клиентоориентированности у новых сотрудников организации;
- Усовершенствовать коммуникативные навыки, необходимые для результативного и эффективного взаимодействия;
- Повысить личностный потенциал сотрудников;
- Сформировать понятие о внутреннем и внешнем клиенте, как о ключевой фигуре бизнес процессов;
- Научить сотрудников работать с собственными эмоциями.
Жүргізушілер мен спикерлер
Байланыс деректері
Стартаптар мен командаларға арналған мүмкіндіктер
Біз сіздің технологиялық стартапыңыздың кез келген кезеңінде — идеядан дайын өнімге дейін — дамуына көмектесетін 400-ден астам ұсынысты жинадық










