#АП - Путь потребителя. Построение воронки продаж (B2B, B2C, B2G)
Санкт-Петербург ул Профессора Попова, д. 5, ЛЭТИ
14 қараша 2024, 18:30 — 15 желтоқсан 2024, 00:00 Мәскеу уақыты бойынша
Тіркеу аяқталды 15 желтоқсан в 3:00

Қазірдің өзінде жүріп жатыр:






Іс-шаралар туралы
Семинар ориентирован на участников акселерационной программы
Ключевые вопросы встречи:
- Что такое путь потребителя (CJM) и как он влияет на формирование MVP продукта
- Что такое решенческое интервью и его отличие от проблемного?
- Чем прототип отличается от MVP и почему важно понимать, на какую стадию продукта команда выходит перед питчингом?
- Что такое TRL?
- Как продвигать продукт, что такое лестница узнавания Ханта?
Жүргізушілер мен спикерлер
Байланыс деректері
Мекенжайы
Санкт-Петербург, ул Профессора Попова, д. 5
Стартаптар мен командаларға арналған мүмкіндіктер
Біз сіздің технологиялық стартапыңыздың кез келген кезеңінде — идеядан дайын өнімге дейін — дамуына көмектесетін 400-ден астам ұсынысты жинадық









